1. Jedyne takie miejsce - Klaudia Bianek
O tej książce pisałam już na blogu, więc odsyłam do mojej opinii o "Jedynym takim miejscu".
2. Janko Muzykant - Henryk Sienkiewicz
Ta pozycja pojawiła się w ramach mojego osobistego wyzwania klasyka. A twórczość Sienkiewicza bardzo lubię, więc nie mogłam ominąć tej nowelki.
Możecie poczytać o innych książkach z mojego wyzwania klasyka (poczytacie m.in. o Paragrafie 22 czy Nowym wspaniałym świecie).
3. Czas przeszły niedoskonały - Julian Fellowes
Za jakiś czas ukaże się opinia o tej książce oraz o dwóch innych tego autora, które niegdyś czytałam.
Post o "Czasie przeszłym niedoskonałym", "Snobach" i "Belgravii" już jest na blogu ;)
4. Siłaczka - Stefan Żeromski
Mogę tylko napisać, że to wyzwanie klasyka ;)
5. PS Kocham Cię - Cecelia Ahern
Książka króciutka, czyta się bardzo szybko. Przeczytałam ją praktycznie w kilka dni, kiedy siedziałam na praktykach :) Opowiada o Holly - kobiecie, która straciła męża. Kobieta musi od nowa nauczyć się żyć i sprostać codzienności. Czasami jest ciężko, ale jej mąż wiedział o tym. Zostawił jej kilka listów, które ma otwierać po jednym w każdym miesiącu. Holly spełnia życzenia i prośby męża, które ten zawarł na kartkach papieru, które stają się dla kobiety prawdziwym skarbem i rozliczeniem z przeszłością. Pomysł na książkę ciekawy, może trochę niedopracowany.
6. Chłopak, który stracił głowę - John Whaley
O "Chłopaku, który stracił głowę" piszę w osobnym poście. Ogólnie książkę czytało się przyjemnie, ale można do kilku rzeczy się przyczepić...
7. Fobos tom 1 i 2 - Victor Dixen
O tomie pierwszym "Fobos" napisałam osobny wpis. Książka idealna dla osób, które lubią nieoczywiste połączenia, kosmos, rywalizację i elementy telewizyjnego reality show.
8. Zupełnie normalna rodzina - M.T. Edvardsson
Wszyscy wypowiadali się o niej pozytywnie, więc i ja postanowiłam sprawdzić czy jest tak dobra jak mówią. Nie kłamali. Stwierdzam, że jest to dobry thriller ;)
Koniecznie poczytajcie o moich wrażeniach po lekturze "Zupełnie normalnej rodziny" ;)
Dopiero teraz po zobaczeniu tego podsumowania czerwca zdziwiłam się, że przeczytałam tylko dwie książki w formie papierowej, reszta to e-booki. Nawet nie zdawałam sobie z tego sprawy :O
Jak wygląda Wasze podsumowanie czerwca? Udało Wam się przeczytać tyle ile zaplanowaliście?
Lubicie bardziej formę papierową czy elektroniczną książek?
2. Janko Muzykant - Henryk Sienkiewicz
Ta pozycja pojawiła się w ramach mojego osobistego wyzwania klasyka. A twórczość Sienkiewicza bardzo lubię, więc nie mogłam ominąć tej nowelki.
Możecie poczytać o innych książkach z mojego wyzwania klasyka (poczytacie m.in. o Paragrafie 22 czy Nowym wspaniałym świecie).
3. Czas przeszły niedoskonały - Julian Fellowes
Za jakiś czas ukaże się opinia o tej książce oraz o dwóch innych tego autora, które niegdyś czytałam.
Post o "Czasie przeszłym niedoskonałym", "Snobach" i "Belgravii" już jest na blogu ;)
4. Siłaczka - Stefan Żeromski
Mogę tylko napisać, że to wyzwanie klasyka ;)
5. PS Kocham Cię - Cecelia Ahern
Książka króciutka, czyta się bardzo szybko. Przeczytałam ją praktycznie w kilka dni, kiedy siedziałam na praktykach :) Opowiada o Holly - kobiecie, która straciła męża. Kobieta musi od nowa nauczyć się żyć i sprostać codzienności. Czasami jest ciężko, ale jej mąż wiedział o tym. Zostawił jej kilka listów, które ma otwierać po jednym w każdym miesiącu. Holly spełnia życzenia i prośby męża, które ten zawarł na kartkach papieru, które stają się dla kobiety prawdziwym skarbem i rozliczeniem z przeszłością. Pomysł na książkę ciekawy, może trochę niedopracowany.
6. Chłopak, który stracił głowę - John Whaley
O "Chłopaku, który stracił głowę" piszę w osobnym poście. Ogólnie książkę czytało się przyjemnie, ale można do kilku rzeczy się przyczepić...
7. Fobos tom 1 i 2 - Victor Dixen
O tomie pierwszym "Fobos" napisałam osobny wpis. Książka idealna dla osób, które lubią nieoczywiste połączenia, kosmos, rywalizację i elementy telewizyjnego reality show.
8. Zupełnie normalna rodzina - M.T. Edvardsson
Wszyscy wypowiadali się o niej pozytywnie, więc i ja postanowiłam sprawdzić czy jest tak dobra jak mówią. Nie kłamali. Stwierdzam, że jest to dobry thriller ;)
Koniecznie poczytajcie o moich wrażeniach po lekturze "Zupełnie normalnej rodziny" ;)
Dopiero teraz po zobaczeniu tego podsumowania czerwca zdziwiłam się, że przeczytałam tylko dwie książki w formie papierowej, reszta to e-booki. Nawet nie zdawałam sobie z tego sprawy :O
Jak wygląda Wasze podsumowanie czerwca? Udało Wam się przeczytać tyle ile zaplanowaliście?
Lubicie bardziej formę papierową czy elektroniczną książek?
Koniecznie muszę niedługo przeczytać Jedyne takie miejsce :D A czytać zdecydowanie wolę w formie papierowej, nie przepadam za e-bookami
OdpowiedzUsuńPolecam Jedyne takie miejsce! Akurat w sam raz na wakacyjne dni <3 Ja jeszcze do niedawna czytałam tylko papierową, ale zauważyłam, że szybciej czyta mi się e-booki i przede wszystkim jest to bardziej wygodne ;)
UsuńŚwietny wynik! Owocnego lipca! :)
OdpowiedzUsuńPozdrawiam serdecznie :)
Nie oceniam po okładkach
Dzięki :) I nawzajem!
UsuńObfity miesiąc:)
OdpowiedzUsuńWierzę w to, że lipiec bardziej dopisze! :D
UsuńNie wiem o co chodzi z wyzwaniem klasyka, ale chyba się domyślam. I stwierdzam, że to genialny pomysł. Mnie też by się takie wyzwanie przydało, bo na tym polu leżę i kwiczę...
OdpowiedzUsuńU mnie 11 książek, a co do preferencji - to zawsze papierowe. Ale preferencje preferencjami a życie życiem. Nie będę przeciez nosiła w torebce 800-stronnicowej cegły, bo mi ramię odpadnie. Więc czytam i ebooki i słucham audiobooków - zależnie od potrzeby chwili i dostępności :)
https://fikcjawrealu.blogspot.com/2019/04/w-uporzadkowanym-swiecie.html - w tym poście zaczynam i wyjaśniam moje wyzwanie klasyka, ale tak, polega ono na czytaniu klasyków :D i bardzo polecam, bo obecnie sięgamy tylko po to, co wydawane jest obecnie, a zapominamy o tym, co czytało się kiedyś...
Usuń11 książek! Zazdroszczę ;)
Może i ja kiedyś przekonam się do audiobooków! Mam wrażenie, że nie mogłabym się skupić na słowach, skoro nie widzę literek :D
Zaskoczyłaś mnie tym, że uważasz, że nie był to zaczytany miesiąc, moim zdaniem 9 książek to dużo. Z przeczytanych przez Ciebie książek znam 3 pozycje - oczywiście Żeromskiego i Sienkiewicza, moją zmorę ze szkoły oraz "P.S. Kocham Cię" :)
OdpowiedzUsuńSzczerze - te dwie nowelki miały po kilka stron :) więc nie liczyłam ich jako książek, a wiem, że mogłabym przeczytać trochę więcej ;) Na szczęście już nadrabiam!
UsuńPrzeczytałam 7 książek, choć trochę "boli" mnie ta liczba bo wiem, że mogło być ich więcej. Zdecydowanie też wolę tradycyjne książki (że tak to ujmę), ale myślę że e-book to dobre rozwiązanie w podróży chociażby.
OdpowiedzUsuńPozdrawiam :)
To tak samo jak u mnie! Ale 7 to jeszcze nie tragedia ;) U mnie e-booki sprawdzają się na uczelni między zajęciami i w okienkach :D
UsuńKiedyś czytałam sporo Ahern:)
OdpowiedzUsuńJakie pozycje czytałaś? Ja oprócz PS Kocham Cię, Pamiętnik z przyszłości i Love, Rosie :)
UsuńBardzo dobry wynik. Oby tak dalej.
OdpowiedzUsuńDziękuję! :)
UsuńBardzo dobry wynik! I widzę, że nawet trafiły Ci się ciekawe książki :)
OdpowiedzUsuńDzięki! :)
UsuńMoim zdaniem to bardzo dobry wynik. :) U mnie w czerwcu było słabo, nie przeczytałam tego co planowałam, ale bywa i tak. :)
OdpowiedzUsuńTo w takim razie powodzenia w następnym miesiącu! Trzymam kciuki, żeby udało się przeczytać tyle ile zaplanujesz! :)
Usuń