2 stycznia 2020

Jestem tu już rok!

Cześć wszystkim!
Dzisiaj zupełnie inny post niż wszystkie do tej pory.
Dokładnie rok temu 2 stycznia 2019 roku zaczęłam prowadzić tego bloga. Było to jedno z moich marzeń i cieszę się, że wtedy się odważyłam. Oczywiście było wiele wątpliwości i pytań, po drodze wiele chwil załamań i chęci zrezygnowania, ale nadal tu jestem :)
Na początku kompletnie nie wiedziałam co i jak. Wszystkiego uczyłam się z czasem, nadal się uczę i na pewno w przyszłości też tak będzie. Dopiero w połowie roku zaczęłam więcej czasu poświęcać fikcjiwrealu. Cieszę się, że ktoś chce czytać to, co tu piszę :) Dziękuję, że mnie tu odwiedzacie i zostawiacie ślad po sobie w postaci komentarzy.
Na razie nie zamierzam stąd znikać. Pisanie stało się dla mnie przyjemnością. Cieszę się z tego, że mogę podzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami i odczuciami po przeczytaniu książki. Mam nadzieję, że za jakiś czas blog stanie się jeszcze większy!


36 komentarzy:

  1. Oby więcej takich dobrych lat było! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję pierwszej rocznicy i życzę wielu kolejnych. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w prowadzeniu bloga! Oby dostarczał równie wielu radości w kolejnych latach jego prowadzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bloguję już osiem lat ( w październiku 2020 będzie 9). Życzę Tobie kolejnych rocznic i wielu wiernych czytelników.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tu jeszcze początkująca jestem, wiem :D Ale mam nadzieję, że też tyle latek mi na koncie wybije kiedyś :P Dziękuję!

      Usuń
  5. Gratuluję pierwszego roczku i życzę wielu nowych czytelników :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje i życzę dalszej mobilizacji do pisania na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Życzę jeszcze wielu lat na blogu i mnóstwa nowych czytelników :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję I kolejnych latek tutaj ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! Życzę Ci dużo wytrwałości i cierpliwości w dalszym blogowaniu, a także wielu sympatycznych ludzi spotkanych w blogosferze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję rocznicy i życzę Ci dalszych sukcesów 😘❤️

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję pierwszej rocznicy i życzę Ci kolejnych miło spędzonych lat na blogosferze i tworzeniu bloga oraz dalszych sukcesów.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i życzę kolejnych wielu lat blogowania. 😉

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Ci mnóstwa świetnych książek, pięknych zdjęć i wielu recenzji i oczywiście kolejnych lat pełnych bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, oby wszystko się spełniło! :D

      Usuń
  14. Gratulacje. Mi niedugo tez stuknie roczek

    OdpowiedzUsuń